سری جدید اس ام اس های عاشقانه دوست داشتن واقعی

سری جدید اس ام اس های عاشقانه دوست داشتن واقعی
سری جدید اس ام اس های عاشقانه دوست داشتن واقعی
lovely sms

گاهی آدم
ناخواسته چقدر دلش لک میزنه
یه SMS براش بیاد
بگه دلم خیلی واست تنگ شده
هیچ وقت ازم دور نشو

سری جدید اس ام اس های عاشقانه دوست داشتن واقعی
lovely sms

نه از سرم می افتی
نه از چشمم
کجای دلم نشسته ای که جایت اینقدر امن است

سری جدید اس ام اس های عاشقانه دوست داشتن واقعی
lovely sms

در این ساعات شلوغ زندگی
در این انبوه رفت و آمدهای پی در پی
در این سرعت بی رنگ ثانیه ها
تو یک مکث عاشقانه ای

سری جدید اس ام اس های عاشقانه دوست داشتن واقعی
lovely sms

دیوانه خطابم مى کنند
چرا که هنوز در تب عشق تو می سوزم

سری جدید اس ام اس های عاشقانه دوست داشتن واقعی
lovely sms

دوست داشتن قماره
دل نداری بازی نکن

سری جدید اس ام اس عاشقانه دوست داشتن واقعی
lovely sms

ﺑﮕﺬﺍﺭ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻡ ﮔﺮﻩ ﯼ ﮐﻮﺭ ﺑﺨﻮﺭﺩ
ﺩﺳﺘﻬﺎﯼ ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﺪ ﻣﻼﻟﯽ ﻧﯿﺴت
ﺑﺎ ﻧﮕﺎﻩ ﺗﻮ
ﮔﺮﻩ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ ﺑﺎﺯ ﻣﯿﺸﻮﺩ
ﺣﺘﯽ ﺍﺯ ﺩﻝ ﮔﺮﻩ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﻣﻦ

سری جدید اس ام اس های عاشقانه دوست داشتن واقعی
lovely sms

چقدر تنهاست
شاعری که عاشقانه هاش
دست به دست می روند
به دست تو اما
نمی رسند

سری جدید جملات عاشقانه دوست داشتن
lovely sms

تو زلیخایی و من یوسف آشفته سرم
دوست دارم که خودم پیرهنت را بدرم
تو هر اندازه که بگریزی و پرهیز کنی
من همان قدر به آغوش تو مشتاق ترم

سری جدید اس ام اس های عاشقانه دوست داشتن واقعی
lovely sms

بیهوده تحریمم نکن
من ایرانی ام، برای داشتنت دنیا را هم دور خواهم زد

سری جدید اس ام اس های عاشقانه دوست داشتن واقعی
lovely sms

نگاه تو مرا عاشق تر از پیش میکند
چه معجونی میشود زندگی با لمس دستان تو

سری جدید اس ام اس های عاشقانه دوست داشتن واقعی
lovely sms

تو قرار من باش
تا من مدارت شوم
چه قرار و مداری بهتر از ما

سری جدید اس ام اس های عاشقانه دوست داشتن واقعی
lovely sms

در خاطره ی کسی ماندگاری که
لحظه های نبودنت را با تمامی دنیا معامله نمی کند

سری جدید پیامک های عاشقانه دوست داشتن واقعی
lovely sms

بی تو دلتنگ ترین شاعر پائیز منم
صاحب کوله ای از شعر غم انگیز منم
بی تو چون برگ خزانم، به زمین افتاده
آنکه از ترس سقوطش شده لبریز منم
بی تو ابرم که دلش تیره ز دلتنگی هاس
شاعر خستگی کوچه ی پائیز منم

سری جدید اس ام اس های عاشقانه دوست داشتن واقعی
lovely sms

بیا من و تو
امشب
دست همدیگر را بگیریم و
به جزیره ی دوردست و خلوت و
خالی از چشم حسودان برویم
من و تو که باشیم
حتما آغوش و بوسه و مهتاب هم
خودشان را به ما می رسانند

دسته بندی : اس ام اس عاشقانه