اس ام اس های جدید و زیبا آذر ۹۴

اس ام اس های جدید و زیبا آذر 94
اس ام اس های جدید و زیبا آذر ۹۴
sms new 94

هوا داره سرد میشه
خودم که هیچی ولی امیدوارم
شما دستاتون تو دستای اونی که
دوستش دارین
گرم بشه

اس ام اس های جدید و زیبا آذر ۹۴
sms new 94

ریتم خنده هایت را دوست دارم
تو بین تمام آدم ها
در این کره ی خاکی
تافته ی جدا بافته ای
لبخند بزن نفس من

اس ام اس های جدید و زیبا آذر ۹۴
sms new 94

زندگی دو روز است
روز اول به نفع تو و روز دوم علیه تو
روزی که به نفع توست مغرور نشو
و روزی که علیه توست صبور باش
زیرا که عمر هردو کوتاه است

اس ام اس های جدید و زیبا آذر ۹۴
sms new 94

هر با احساس آینده ای دارد
و
هر بی احساس گذشته ای

اس ام اس های جدید و زیبا آذر ۹۴
sms new 94

غروب که میشود مگر میشود
بی خیال سکوت این درو پنجره ها شد
چیز هایی که نداری را به رخت میکشند
لعنتی ها

اس ام اس های جدید و زیبا آذر ۹۴
sms new 94

من گم شده ام
میان صداها و نگاهها
میان واژه ها و حرفها
میان راستها و دروغها
میان قولها و باورها
من گم شده ام
میان دستها و فاصله ها
میان چشمها و نگاهها
میان نبودنها، نماندنها و رفتنها
من گم شده ام اما
تو پیدایم کن

پیامک های جدید و زیبا عاشقانه
sms new 94

میان پرواز تا پرتاب
تفاوت از زمین تا آسمان است
پرواز که کنی آنجا میرسی که خودت میخواهی
پرتابت که کنند آنجا میروی که آنان میخواهند
پس پرواز را بیاموز

اس ام اس های جدید و زیبا آذر ۹۴
sms new 94

بعضی حرفها مال نگفتن اند
مال آلوده نشدن در دایره ی کلمات
همانجا کنج پستوی دل که باشند حرمت دارند
زاده که شوند انگار مرده اند

اس ام اس های جدید و زیبا آذر ۹۴
sms new 94

خدایا
به من بیاموز که دوست داشتن بازی دل نیست
بلکه
یک حس پاک است
بیاموزم دل کسی رو به بازی نگیرم
دل شکستن هنر نیست
دل به دست آوردن یه شاهکار است

اس ام اس های جدید و زیبا آذر ۹۴
sms new 94

گاهی دلت از سن و سالت می گیرد
میخواهی کودک باشی
کودک به هر بهانه ای به آغوش غمخواری پناه می برد
و آسوده اشک می ریزد
بزرگ که باشی
باید بغض های زیادی را بی صدا دفن کنی

جملات بسیار زیبای فلسفی ۲۰۱۵
sms new 94

وقتی چاره ای نمی ماند
وقتی فقط میتوانی بگویی
هرچه باداباد
حتی اگر دل کوه هم داشته باشی
گریه ات میگیرد

اس ام اس های جدید و زیبا آذر ۹۴
sms new 94

حرف هایی است که نمیتوان گفت
من سالهاست هر که میپرسد خوبی؟
فقط سرم را تکان میدهم
و این ناگفتنی ترین حرف من است