اس ام اس جوکهای خیلی خنده دار جدید آذر ۹۴

اس ام اس جوکهای خیلی خنده دار جدید آذر 94
اس ام اس جوکهای خیلی خنده دار جدید آذر ۹۴
joke funny 94

دختره پست گذاشته:
بچه ها معنی I dont know چی میشه
یه پسره براش نظر نوشته: نمیدونم
دختره تو جوابش نوشته: تو که نمیدونی بیخود میکنی نظر میدی 😐
پسرای عزیز وقتی دخترا پست میذارن شما همون قلب بذاری کافیه 😛

اس ام اس جوکهای خنده دار جدید آذر ۹۴
joke funny 94

آخرش نفهمیدم مترادف کلمه مدیون دقیقا چیه؟
مشغولزومبه، مشغلزمه، مشقولظمبه، مشغلضمه، مشقول ظمه
مشقور زمده، مش غول زبده، مشغول زنده، مش غول زنده
اگه درستشو بدونی و نگی مش غول زنده ای 😜

اس ام اس جوکهای خیلی خنده دار جدید آذر ۹۴
joke funny 94

دیشب ماشینمو یه دقیقه پارک کردم جلو در همسایه
طرف با ٧۵ سال سن و یه زیر شلواری سه خط و رکابی جهیده بیرون میگه:
آقا ماشینتو وردار داریم میریم مهمونی
میگم حاجی تا تو آماده شی من رفتم
میگه ما الان داریم میریم، وردار
میگم حاجی با این تیپ؟
برگشته میگه تِم شام امشب لباس راحتیه 😐

جوک های خنده دار باحال و کوتاه سال ۹۴
joke funny 94

آیا میدانستید نوشیدن آب پیاز به همراه دوغ در طول روز
باعث سفید و براق شدن پوست و درشت شدن چشمان میشود
کپی کن بابا کی به کیه بذار همه اسهال بگیرن 😜

اس ام اس جوکهای خیلی خنده دار جدید آذر ۹۴
joke funny 94

یکی از سوالایی که وقتی ازم پرسیده میشه سعی میکنم نشنیده بگیرم
و صحنه رو با آرامش ترک میکنم اینه:
آب کتری جوش اومده؟
لامصب عواقب بعدی ناجوری داره
قوری رو باید بشوری
چای رو دم کنی
صبر کنی رنگ بده
یه سینی چایی بریزی
اصلن مسیر زندگی آدم به کل عوض میشه 😛

اس ام اس جوکهای خیلی خنده دار جدید آذر ۹۴
joke funny 94

زنگ زدم رستوران، میگم: غذا چی دارین؟
میگه: پیتزا، جوجه کباب، کوبیده، مرغ، استیک
منم گفتم: خوش بحالتون، ما سوپ داریم
نمیدونم چرا قطع کرد 😜

اس ام اس پست های خنده دار تلگرام ۹۴
joke funny 94

دعای پدر و مادر داعشی ها سر سفره عقد:
ایشالا به پای هم منفجر بشین 😜

اس ام اس جوکهای خیلی خنده دار جدید آذر ۹۴
joke funny 94

زشت ترین پسر کره زمین هم که باشی
شارژ بخری
خیلی هم جیگری قربونت برم من الهی 😂

اس ام اس جوکهای خیلی خنده دار جدید آذر ۹۴
joke funny 94

داشتم رپ گوش میدادم بابام گفت:
این کیه صداش مثله صدای لوله بخاریه 😜
گفتم : هیچکس ☺
یدونه زد پس گردنم گفت به پدرت جواب سر بالا نده احمق بی تربیت 😐

اس ام اس جوکهای خیلی خنده دار جدید آذر ۹۴
joke funny 94

یکى از خانوم هاى فامیلمون اصن پسر نداره
هر وقت منو میبنه میگه: به به عروس خوشگلم
نمیدونم فازش چیه؟ فک کنم میخواد منو شکنجه روحى بده 😓
نمیبخشمش ☺

اس ام اس جوکهای خیلی خنده دار جدید آذر ۹۴
joke funny 94

امتحان گواهینامه داشتم
افسره گفت کجا دور زدن ممنوعه؟
گفتم تو عالم رفاقت
زد پس کلم گفت گمشو پایین بینم! فک کردی اینجا تلگرامه 😜