جدیدترین اس ام اس های رمانتیک و جملات عاشقانه غمگین

جدیدترین اس ام اس های رمانتیک و جملات عاشقانه غمگین
جدیدترین اس ام اس های رمانتیک و جملات عاشقانه غمگین
lovely sms

اگر برای کسی مهم باشی
او همیشه راهی برای وقت گذاشتن با تو پیدا می کند
نه بهانه ای برای فرار
نه دروغی برای توجیه

جدیدترین اس ام اس های رمانتیک و جملات عاشقانه غمگین
lovely sms

بودم
دیدم با دیگری شادتری
رفتم

جدیدترین اس ام اس های رمانتیک و جملات عاشقانه غمگین
lovely sms

در زندگی نه گل باش که اسیر خاک شوی
و نه باران باش که به خاک بیفتی
خاک باش که از تو گل بروید و باران به خاطر تو ببارد

جدیدترین اس ام اس های رمانتیک و جملات عاشقانه غمگین
lovely sms

عاشقانه هایم تمامی ندارد
وقتی تو
بهترین اتفاق زندگی ام هستی

اس ام اس عاشقانه کوتاه و کمیاب جدایی
lovely sms

چه سخت است
مرور کردن خاطراتی که
روزی شیرین ترین بودند
اما حالا آنقدر تلخ شده اند
که هم دلت را به درد می آورند
هم اشکت را در می آورند

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه همراه عکس
lovely sms

اینجا زمین است
زمین گرد است
تویی که مرا دور زدی
فردا به خودم خواهی رسید
حال و روزت دیدنیست

جدیدترین اس ام اس های رمانتیک و جملات عاشقانه غمگین
lovely sms

احساس عشق
همه ما را دچار
این توهم گمراه کننده می سازد که
طرف خود را می شناسیم
“میلان کوندرا”

جدیدترین اس ام اس های رمانتیک و جملات عاشقانه غمگین
lovely sms

گاهی رفتن به معنیه تنفر نیست
به معنیه سنجش دوست داشتنه
شاید میخواد بدونه تا کجا دنبالش میری

جدیدترین اس ام اس های رمانتیک و جملات عاشقانه غمگین
lovely sms

ﻭﻗﺘﯽ ﻣﺮﺍ ﺑﻐﻞ ﻣﯿﮑﻨﯽ
ﭼﻨﺎﻥ ﺟﺎﺫﺑﻪ ﯼ ﺁﻏﻮﺷﺖ
ﺑﻪ ﺟﺎﺫﺑﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﻏﻠﺒﻪ ﻣﯿﮑﻨﺪ
ﮐﻪ ﺭﻭﺣﻢ ﺑﻪ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﺩﺭ ﻣﯽ ﺁﯾﺪ

جدیدترین اس ام اس های رمانتیک و جملات عاشقانه زیبا
lovely sms

ﭼﺸﻤﻬﺎیم ﺭﺍ ﺷﺴﺘﻢ
ﺟﻮﺭ ﺩﯾﮕﺮ ﺩﯾﺪﻡ
ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﻓﺮﻗﯽ ﻧﺪﺍﺷﺖ
ﺗﻮ ﻫﻤﺎﻥ ﺑﻮﺩﯼ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺖ

جدیدترین اس ام اس های رمانتیک و جملات عاشقانه غمگین
lovely sms

داشتن یه دوست خوب تو دنیای بد
مثل خوردن چای داغ تو هوای سرده
درسته که هوارو گرم نمیکنه
اما دل آدمو عجیب گرم میکنه

جدیدترین اس ام اس های رمانتیک و جملات عاشقانه غمگین
lovely sms

آشفتگی من از این نیست که به من دروغ گفته ای
از این آشفته ام که دیگر نمی توانم تو را باور کنم